دانلود فیلم من مادر هستم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
14:22
چهار شنبه 20 شهريور 1392

دانلود فیلم من مادر هستم

دانلود فیلم ایرانی من مادر هستم به همراه فرمت کم حجم موبایل

اا|  این فیلم تولید سال ۱۳۸۹ می باشد که با حجم ۵۷۰ MB و کیفیت خوب در سایت قرار گرفت   |اا

ژانر :

ایرانـی

کیفیت :

خوب

فرمت :

۳GP , MP4

حجم MP4:

570 MB

حجم ۳GP:

148 MB

کارگردان :

فریدون جیرانی

بازیگران :

باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، هدایت الله سجادی، آرمان صورتگر، کریم عباسی و پانته‌آ بهرام با حضور هنگامه قاضیانی در نقش ناهید مشرقی  …

خلاصه داستان :

این فیلم داستان یک خانواده از طبقه متوسط جامعه است که در یک شرایط بحرانی به بررسی و ارزیابی زندگی خود می‌پردازند.  …

تمامی فیلم های قرار گرفته در این سایت صرفا جهت معرفی اثر و کیفیت پایین تصویر میباشد، خواهشمندیم فیلم ها را قبل یا بعد از دانلود به صورت اورجینال از مراکز فروش خریداری نمایید

 

 

_________________

_________________

 



تعداد بازدید از این مطلب: 3774
موضوعات مرتبط: سینمایی , ,
بازدید : 3774

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر